Budući da se bliže termini organizacije božičnih poslovnih evenata, okupljanja poslovnih partnera i djelatnika, ovim putem vas želimo informirati o mogućnosti organiziranja istih u našoj maloj (do 40 osoba) ili velikoj dvorani (do 230 osoba) . Osim vrlo ugodnog prostora osigurati ćemo vrhunsku poslugu te već provjerenu hranu . . U nastavku dopisa navodimo neke od prijedloga menu-a koju su uobičajeni i vrlo dobro prihvatljivi. .Sve promjene i korekcije su moguće te ćemo rado saslušati vaše prijedlo.
Kao prostor za okupljanje i doček gostijiu predlažemo ugodan prostor caffe bara uz aperitiv dobrodošlice uz domaća rakije i strane aperitive. Nakon okupljanja svih uzvanika slijedi odlazak u malu ili veliku dvoranu gdje bi započeli ručak/ večeru. Što se tiče zabave možemo ponuditi bez dodatne naplate muziku sa razglasa. Animacija živom muzikom, plesom, voditelj večere, može se organizirati uz dodatnu naplatu i dogovor. Čuvani parking za preko 50 vozila je osiguran u krugu Konjičkog Kluba, od čega je 20-tak mjesta u natkrivenom prostoru.
U slučaju da imate potrebe za smještajem gostiju, raspolažemo sa vrlo ugodnih 6 soba po cijeni od 320 kn po sobi, te kombi vozilom sa vozačem za 8 putnika koji mož biti na usluzi tijekom noći. Što se tiče menu-a za takve tipove ručkova i večere za broj osoba veći od 30 može se ponuditi neformalni način posluživanja putem švedskog stola (toplo hladni buffet)..Ukoliko želite posluživanje gostiju na stolove organizirati ćemo to na način posluživanja putema plata ili ovala ili pak posluživanjem na tanjure (teller service) .
Ponudu za poslovni ručak i poslovna okupljanja možete zatražiti mailom na vjencanja@trajbar.hr